Meniu

Știri

Ordonare

Două comedii ale TNB în concurs, la Festco ediția a XV-a!

27 Mai 2017

Două din cele nouă spectacole alese pentru secţiunea Concurs a actualei ediţii a Festivalului Comediei Românești festCO fac parte din repertoriul Teatrului Naţional „I.L. Caragiale” din Bucureşti. Autorii lor sunt unii dintre cei mai jucaţi dramaturgi români contemporani, iar regizorii sunt nume binecunoscute ale scenei naţionale. Aceste reuşite repertoriale ale TNB, selectate pentru ediţia aniversară festCO, cea de-a XV-a, sunt Angajare de clovn de Matei Vişniec, regia Ion Caramitru şi Luminiţa de la capătul tunelului de Radu F. Alexandru, regia Mircea Cornişteanu. Un motiv în plus pentru noi să vă recomandăm aceste două comedii ale Naţionalului bucureştean, care s-au bucurat şi de aprecierea publicului şi de opinii critice dintre cele mai favorabile. Aceste două comedii le puteţi vedea în următoarea perioadă la sediul teatrului, mai exact: la Sala Studio – Angajare de clovn (piesa lui Vişniec într-o montare suprinzătoare!) şi la Sala Atelier – Luminiţa de la capătul tunelului (o satiră virulentă la adresa clasei politice româneşti postrevoluţionare). Festivalul se va desfășura în perioada 27 mai – 4 iunie 2017. Biletele pentru festCO 2017 vor fi puse în vânzare la sfârșitul lunii aprilie pe www.comedie.ro și www.festCO.ro. Biletele pentru următoarele reprezentaţii cu Angajare de clovn (6 aprilie, 22 aprilie, ora 19.30) şi Luminiţa de la capătul tunelului (30 martie, 31 martie, 20 aprilie, ora 20.00) pot fi achiziţionate de la Casa de bilete TNB şi online, pe www.tnb.ro şi www.mystage.ro.

Citește mai mult >

Luni, 1 mai, Casa de bilete este închisă!

01 Mai 2017

Luni, 1 mai 2017, Casa de bilete a Teatrului Național din București va fi închisă! Programul normal de funcționare va fi reluat începând de marți, 2 mai 2017. Vă mulțumim pentru înțelegere și vă așteptăm cu drag la spectacolele noastre!

Citește mai mult >

Programul Casei de bilete în perioada Sărbătorilor Pascale!

14 Aprilie 2017

Casa de bilete a Teatrului Național I.L. Caragiale din București va fi închisă în perioada 14 – 16 aprilie 2017! Luni, 17 aprilie 2017, Casa de bilete se va deschide între orele 13.00 – 20.00, iar de marți, 18 aprilie 2017 se va reveni la programul normal de lucru! Sărbători fericite! 

Citește mai mult >

Tectonica sentimentelor înlocuit cu Nebun din dragoste!

29 Martie 2017

Din motive obiective, spectacolul Tectonica sentimentelor programat pentru miercuri 29 martie 2017, ora 19.30 la Sala Atelier este înlocuit cu spectacolul Nebun din dragoste! Biletele rămân valabile sau puteți recupera contravaloarea acestora de la Casa de bilete a TNB pentru cele cumpărate la casa şi, pentru biletele cumpărate online, de la Mystage.ro. Vă mulțumim pentru înțelegere!

Citește mai mult >

Mesaj pentru Ziua Mondială a Teatrului - 2017

27 Martie 2017

27 martie 2017 Iată că au trecut 55 de ani de când, în fiecare primăvară, are loc o Zi Mondială a Teatrului. O zi, adică 24 de ore, care încep în zona teatrului Nō şi Bunraku, trec prin opera în stil Beijing şi prin Kathakali, fac popas între Grecia şi Scandinavia, între Eschil şi Ibsen, între Sofocle şi Strindberg, apoi între Anglia şi Italia, între Sarah Kane şi Pirandello, dar şi în Franţa, unde ne aflăm şi unde Parisul este, totuşi, oraşul din lume care primeşte cele mai multe trupe străine. În continuare, cele 24 de ore ale noastre ne poartă din Franţa în Rusia, de la Racine şi Molière la Cehov, apoi traversează Atlanticul pentru a se opri într-un campus studenţesc californian unde nişte tineri reinventează, poate, teatrul. Căci teatrul renaşte mereu din propria-i cenuşă. Nu e decât convenţie care trebuie abolită fără răgaz. Aşa rămâne el viu. Teatrul are o viaţă bogată, care sfidează spaţiul şi timpul, piesele cele mai contemporane sunt hrănite de veacurile trecute, repertoriile cele mai clasice devin moderne de fiecare dată când sunt puse din nou în scenă. O Zi Mondială a Teatrului nu este, desigur, o zi în sensul banal al vieţilor noastre cotidiene. Ea face să reînvie un imens spaţiu-timp şi, pentru a evoca spaţiul-timp, aş vrea să fac apel la un dramaturg francez pe cât de genial, pe atât de discret – Jean Tardieu. Îl citez: „Pentru spaţiu, se întreabă care e drumul cel mai lung între un punct şi altul. Pentru timp, se sugerează să măsurăm în zecimi de secundă timpul necesar pentru a pronunţa cuvântul «veşnicie». Pentru spaţiul-timp, se spune: «Fixaţi-vă în minte, înainte de a adormi, două puncte oarecare din spaţiu şi calculaţi timpul necesar, în vis, pentru a ajunge de la unul la celălalt»”. Ceea ce reţin eu de-aici este expresia „în vis”. S-ar zice că Jean Tardieu s-a întâlnit cu Bob Wilson. De asemenea, putem rezuma ziua noastră mondială a teatrului amintindu-ne de Samuel Beckett care, în stilul său expeditiv, o face pe Winnie să spună: „Oh, ce zi frumoasă va fi fost asta!” Reflectând la acest mesaj ce mi s-a făcut onoarea a-mi fi cerut, mi-am amintit de toate aceste vise din toate aceste scene. Aşa că nu vin singură în această sală a UNESCO; mă însoţesc toate personajele pe care le-am interpretat pe scenă, roluri pe care crezi că le-ai părăsit atunci când seria de spectacole s-a încheiat, dar care duc înăuntrul tău o viaţă subterană, gata să ajute sau să distrugă rolurile ce vor veni după ele: Fedra, Araminta, Orlando, Hedda Gabler, Medeea, Marchiza de Merteuil, Blanche Dubois... Şi mă însoţesc, de asemenea, toate personajele pe care le-am îndrăgit şi le-am aplaudat ca spectatoare. Şi, astfel, eu aparţin lumii întregi. Sunt grecoaică, africană, siriancă, veneţiană, rusoaică, braziliancă, iraniancă, romană, japoneză, marsilieză, newyorkeză, filipineză, argentiniancă, norvegiancă, coreeancă, nemţoaică, austriacă, englezoaică, într-adevăr lumea întreagă. Adevărata globalizare asta este. În 1964, cu ocazia acestei Zile a teatrului, Laurence Olivier anunţa că, după mai mult de un secol de luptă, în Anglia tocmai se crease, în sfârşit, un teatru naţional pe care el îl dorise, de îndată, un teatru internaţional, cel puţin prin repertoriu. Ştia bine că Shakespeare aparţinea, în lume, întregii lumi. Mi-a făcut multă plăcere să aflu că redactarea primului mesaj al acestor Zile Mondiale ale Teatrului, în 1962, i-a fost încredinţată lui Jean Cocteau, desemnat ca atare pentru că este, nu-i aşa, autorul unui „ocol al lumii în 80 de zile”. Eu am făcut ocolul lumii într-un mod diferit – în 80 de spectacole sau 80 de filme. Spun „filme” pentru că nu fac nicio deosebire între a juca în teatru şi a juca în film, lucru care surprinde întotdeauna când îl spun, dar e adevărat, aşa este. Nicio deosebire. Vorbind aici, nu sunt eu însămi, nu sunt o actriţă, sunt doar una dintre atât de numeroasele persoane prin care teatrul continuă să existe. Este oarecum datoria noastră. Şi necesitatea noastră. Cum ai spune: nu noi facem teatrul să existe, mai degrabă noi existăm datorită lui. Teatrul e foarte puternic, el rezistă, supravieţuieşte tuturor obstacolelor, războaielor, cenzurilor, lipsei de bani. E destul să zici „decorul e o scenă goală dintr-o epocă nedeterminată” şi să laşi să intre un actor. Sau o actriţă. Ce va face el? Ce va face ea? Vor spune ceva? Publicul aşteaptă, vrea să afle, publicul fără de care nu există teatru, să nu uităm asta niciodată. O persoană într-o sală este un public. Nu prea multe scaune goale, totuşi! Doar la Ionesco... La final, Bătrâna spune: „Da, da, să murim în plină glorie... să murim pentru a intra în legendă... O s-avem, cel puţin, o stradă cu numele nostru...” Ziua Mondială a Teatrului există de 55 de ani. În 55 de ani eu sunt a opta femeie căreia i s-a cerut să pronunţe un mesaj, în fine, nu ştiu dacă e potrivit cuvântul „mesaj”. Predecesorii mei (masculinul se impune!) vorbesc despre teatrul imaginaţiei, al libertăţii, al originilor, au evocat multiculturalitatea, frumuseţea, întrebările fără răspuns... În 2013 – nu sunt, aşadar, decât patru ani de-atunci – , Dario Fo spune: „Singura soluţie a crizei constă în speranţa că se va declanşa o mare vânătoare de vrăjitoare împotriva noastră, mai ales împotriva tinerilor care vor să înveţe arta teatrului: astfel va lua naştere o nouă diaspora de comedianţi care, fără îndoială, va scoate din această constrângere nişte beneficii de neimaginat, printr-o reprezentare de tip nou”. Beneficii de neimaginat – iată o formulă frumoasă, demnă de a figura într-un program politic, nu?... Pentru că mă aflu la Paris, cu puţin înaintea unor alegeri prezidenţiale, le sugerez celor care par să aibă chef să ne guverneze să fie atenţi la beneficiile de neimaginat aduse de teatru. Dar fără vânători de vrăjitoare! Pentru mine, teatrul este celălalt, este dialogul, este absenţa urii. Prietenia între popoare – nu prea ştiu ce vrea să însemne asta, dar cred în comunitate, în prietenia între actori şi spectatori, în unirea tuturor celor pe care-i reuneşte teatrul, cei care îl scriu, cei care îl traduc, cei care îl luminează, îl îmbracă, îl decorează, cei care îl interpretează, cei care îl fac, cei care merg la el. Teatrul ne apără, ne adăposteşte... Chiar cred că ne iubeşte... atât cât îl iubim... Mi-aduc aminte de un bătrân regizor tehnic de modă veche, care, înainte de ridicarea cortinei, în culise, spunea în fiecare seară, cu voce fermă: „Faceţi loc teatrului!” Acesta va fi cuvântul de încheiere. Mulţumesc. Isabelle Huppert (traducere în limba română: Alice Georgescu)   Isabelle Anne Madeleine Huppert (născută pe 16 martie 1953) este actriţă franceză care a apărut în peste 100 de filme şi producţii ale televiziunii, încă din 1971. A debutat pe scenele Londrei, cu rolul principal în Maria Stuart (1996), iar la New York, în Psihoză 4 :48 (2005). Revine la New York, în 2009, pentru Quartett de Heiner Müller, iar în 2014, joacă la Sidney Theatre Company în Cameristele de Jean Genet. 14 filme în care a jucat, au intrat în Festivalul de Film Cannes şi a câştigat premiul „Cea mai bună actriţă” de două ori, pentru Violette Noziere (1978) şi La pianiste (2001). Este cea mai nominalizată actriţă la premiile Cesar, având 16 nominalizări. A câştigat premiul Cesar pentru "Cea mai bună actriţă” de două ori, pentru La Ceremonie (1996) şi Elle (2016). Isabelle Huppert este şi actriţa cea mai nominalizată pentru Premiul Molière, cu 7 nominalizări. Versiune originală

Citește mai mult >

Audiție rol principal feminin

24 Martie 2017

Teatrul Național “I.L. Caragiale” București organizează în zilele de 28 și 29 martie 2017, casting pentru rolul principal feminin (Julia) din spectacolul „1984” după George Orwell, regia Bobi Pricop. Castingul se adresează actrițelor cu vârsta cuprinsă între 25 și 35 de ani. Perioada de repetiții: 31 martie – 15 iunie 2017. Înscrierile (CV + 3 fotografii reprezentative) sunt așteptate la adresa de email auditie.tnb@gmail.com până luni, 27 martie 2017, ora 13:00. În urma unei selecții preliminare, actrițele vor primi un fragment din textul spectacolului, care va trebui pregătit pentru probă, alături de un monolog din repertoriul propriu al acestora.

Citește mai mult >

Un premiu de excelență și o nouă nominalizare pentru TNB

20 Martie 2017

După recent - anunțatele nominalizări la Gala Premiilor UNITER, în cadrul căreia Bobi Pricop își dispută Premiul pentru cea mai bună regie, iar Ciprian Nicula Premiul pentru cel mai bun actor în rol principal, spectacolul O întâmplare ciudată cu un câine la miezul nopții după Mark Haddon – producție extrem de iubită și de apreciată atât de către public cât și de către criticii de specialitate - primește o nouă nominalizare, de data aceasta în cadrul Galei Premiilor Radio Romania Cultural, ediția a XVIIa. Regizorul Bobi Pricop și echipa spectacolului O întâmplare ciudată cu un câine la miezul nopții (după Mark Haddon, adaptarea Simon Stephens, traducerea Andrei Marinescu, scenografia Adrian Damian, videoproiecții Dan Adrian Ionescu & Mizdan Negatron, muzica Alexei Turcan, light design Andrei Florea, cu Ciprian Nicula, Emilian Oprea, Ana Ciontea, Rodica Ionescu, Carmen Ungureanu) sunt nominalizați la categoria Teatru, în cadrul Galei Premiilor Radio România Cultural, ediția aXVIIa, un eveniment de tradiție în cadrul căruia Radio Romania Cultural premiază cele mai importante reușite ale culturii din anul 2016, pentru 9 categorii: poezie, proză, teatru, film, arte plastice, știință, muzică, educație, proiecte culturale și festivaluri. În cadrul galei, Premiul de Excelență îi va fi oferit marelui actor Ion Caramitru, Directorul General al Teatrului Național “I.L. Caragiale” București, preşedintele Uniunii Teatrale din România, ”pentru tinereţea de spirit şi de faptă a omului de teatru în calitate de actor, regizor, manager şi eminent promotor al valorilor naţionale şi universale ale artei spectacolului.” A XVII-a ediţie a Galei Premiilor Radio România Cultural va avea loc luni, 20 martie 2017, de la ora 19:00 la Teatrul Odeon din București. Spectacolul va fi transmis în direct onair şi online de Radio România Cultural. Înregistrarea show-ului va fi difuzată de coproducătorul galei, TVR.

Citește mai mult >

Premiul RRC pentru Teatru

20 Martie 2017

Bobi Pricop și echipa spectacolului “O întâmplare ciudată cu un câine la miezul nopții” au primit premiul pentru #teatru în cadrul Galei Radio România Cultural, ediția a XVII-a Luni, 20 martie 2017, a avut loc la Teatrul Odeon din București cea de a XVII-a ediție a Premiilor Radio România Cultural. În cadrul Galei s-au acordat premii pentru nouă secțiuni – poezie, proză, teatru, film, arte plastice, știință, muzică, educație, proiecte culturale și festivaluri. Regizorul Bobi Pricop și echipa spectacolului O întâmplare ciudată cu un câine la miezul nopții au obținut premiul pentru secțiunea Teatru, “pentru omogenitatea performanței pe toate palierele creației scenice”. “E o mare onoare acest premiu, mai ales datorită faptului că se adresează atât mie cât și întregii echipe. Nu există bucurie mai mare pentru un regizor decât să primească un premiu împreună cu echipa lui”, a spus aseară Bobi Pricop, regizorul spectacolului O întâmplare ciudată cu un câine la miezul nopții, în momentul în care a primit Premiul Radio România Cultural pentru #teatru. Pe scenă a urcat întreaga echipa a spectacolului: actorii Ciprian Nicula, Ana Ciontea, Carmen Ungureanu, Rodica Ionescu, scenograful Adrian Damian, Dan Adrian Ionescu & Mizdan, care au realizat proiecțiile video și instalațiile interactive, Alexei Țurcan, compozitorul muzicii originale. Mulțumirile au mers către traducătorul Andrei Marinescu dar și către producătorul spectacolului – Teatrul Național “I.L. Caragiale” București. Scenograful Adrian Damian a adresat mulțumiri oamenilor care nu sunt pe scenă, respectiv întregii echipe tehnice a Teatrului Național din București, “o echipă excepțională”. Spectacolul O întâmplare ciudată cu un câine la miezul nopţii (după un roman de Mark Haddon, adaptarea Simon Stephens, traducerea Andrei Marinescu), spectacol montat la Teatrul Național “I.L. Caragiale” București în stagiunea 2015-1016 a primit numeroase premii - Premiul Pentru Cel Mai Bun Spectacol al Festivalului de Teatru Scurt de la Oradea, ediția a XXII-a, Premiul Pentru Cea Mai Bună Regie (Bobi Pricop) iar Ciprian Nicula, interpretul lui Christopher, adolescentul de 15 ani cu sindrom Asperger a primit Premiul Pentru Cel Mai Bun Actor, Ana Ciontea a fost nominalizată la Premiul Pentru Cea Mai Bună Actriță pentru rolurile interpretate în spectacol, iar Adrian Damian a fost nominalizat la Premiul Pentru Cea Mai Bună Scenografie, în cadrul aceluiași festival. În cadrul Galei Premiilor UNITER, care va avea loc luni, 8 mai 2017, la Timișoara, Bobi Pricop își dispută premiul pentru Cea mai bună regie iar Ciprian Nicula premiul pentru Cel mai bun actor în rol principal.

Citește mai mult >

Angajare de clovn, în cadrul Programului de cooperare artistică Theatre Franco - Roumain

16 Martie 2017

Institutul Francez din București inițiază un program de cooperare artistică franco-română în domeniul teatrului contemporan: Theatre Franco - Roumain. Spectacolul Teatrului Naţional din Bucureşti, Angajare de clovn de Matei Vişniec, regia Ion Caramitru, alături de alte trei spectacole bucureştene (Brâncuși împotriva Statelor-Unite, coproducție Teatrul Odeon și Compagnie SuzanneM / Eric Vigner Franța, Micul Prinț Teatrul de Comedie şi Artists Talk – ARCUB) fac obiectul de lansare al unui program de cooperare artistică franco-română în domeniul teatrului contemporan, Theatre Franco - Roumain. În prima etapă a acestui nou program iniţiat de Institutul Francez din București, cele patru spectacole mai sus amintite, selectate pe criteriul legăturii cu spaţiul cultural francez, vor beneficia de supratitrare în limba franceză. Spectacolele se alătură astfel evenimentelor ce marchează luna martie ca lună a Francofoniei. Primele reprezentaţii în cadrul proiectului Theatre Franco - Roumain vor avea loc în data de 16 martie 2017, în Bucureşti. Spectacolul Angajare de clovn de Matei Vișniec, în regia lui Ion Caramitru, se joacă la această dată, de la ora 19.30, la Sala Studio a Teatrului Național București. Angajare de clovn aduce pe scenă (dar şi în sală şi foyer) spectacolul imposibilului, al întâlnirii cu iluzia absolută şi cu mirajul libertăţii fără graniţe. Totul, într-o montare plină de umor, sensibilitate, cinism duios, acrobaţii sufleteşti, în care teatrul şi circul se întrepătrund pe tărâmul comun al spectaculosului. Pentru a beneficia de supratitrare în condiţii optime, la achiziţionarea biletelor pentru această reprezentaţie va trebui să solicitaţi locuri în sectorul "A" din Sala Studio. Următoarele etape ale programului Theatre Franco - Roumain se vor derula pe mai mulți ani, estimează organizatorii, și vor consta în traduceri de texte dramatice contemporane franceze în limba română și reciproc, realizarea unei platforme comune sharing și open source de dramaturgie contemporană franceză și românească, artiști și spectacole invitate, dar și coproducții. Proiectul din acest an demarează cu o primă etapă ce constă în supra-titrarea în limba franceză a patru spectacole produse la București și care au o legătură cu spațiul cultural francez : - Brâncuși împotriva Statelor-Unite, coproducție Teatrul Odeon și Compagnie SuzanneM / Eric Vigner Franța, concept și regie Eric Vigner. Spectacolul recreează procesul istoric din 1927-1928, prin care arta modernă și caracteristicile ei sunt recunoscute juridic de către autorități. 16 martie 2017, la ora 19.30, în Sala Studio, Teatrul Odeon Bilete și info: www.teatrul-odeon.ro   - Angajare de clovn de Matei Vișniec, în regia lui Ion Caramitru, ce aduce pe scenă (dar şi în sală şi foyer) spectacolul imposibilului, al întâlnirii cu iluzia absolută şi cu mirajul libertăţii fără graniţe. Totul, într-o montare plină de umor, sensibilitate, cinism duios, acrobaţii sufleteşti, în care teatrul şi circul se întrepătrund pe tărâmul comun al spectaculosului. 16 martie 2017, la ora 19.30, în Sala Studio, Teatrul Național București Bilete și info: www.tnb.ro  - Micul Prinț de Antoine de Saint-Exupery, regia Alexandru Dabija, scenografie și grafică Mircea Cantor. Spectacolul demonstrează că Micul Prinț și-a depășit condiția de basm pentru copii și intră într-o zonă filosofică, metafizică mult mai profundă. 17 martie 2017, la ora 19.00, la Teatrul de Comedie Bilete și info: www.comedie.ro      - Artists Talk, concept și regie Gianina Cărbunariu, coproducție ARCUB - Piese Refractare, cu sprijinul Goethe Institut, al Ambasadei Franței în România și al Institutului Francez București. Discuțiile echipelor artistice cu spectatorii ocupă un loc important în festivaluri, turnee, în spațiul public în general. Spectacolul ne propunem să înțelegem felul în care (i)responsabilitatea artistului transpare din discursul despre propriul demers și despre lumea în care trăiește. 26 și 27 martie 2017, la ora 20.00, la ArCuB Bilete și info: www.arcub.ro     Spectacolele se alătură astfel evenimentelor ce marchează luna martie ca lună a Francofoniei. Următoarele etape ale proiectului se vor derula pe mai mulți ani și vor consta în traduceri de texte dramatice contemporane franceze în limba română și reciproc, realizarea unei platforme comune sharing și open source de dramaturgie contemporană franceză și românească, artiști și spectacole invitate, dar și co-producții. Spot audio RFI >

Citește mai mult >

Magic Național la Chișinău

11 Martie 2017

Turneul Teatru Românesc la Bucureşti, Iaşi şi Chişinău continuă în această primăvară cu prezenţa Teatrului Naţional "I.L. Caragiale" din Bucureşti pe scena Teatrului Naţional "Mihai Eminescu" din Chişinău. Sâmbătă 11 martie şi duminică 12 martie 2017, Naționalul din Bucuresti râde, cântă și dansează în spectacolul-eveniment Magic Național ce poartă semnătura regizorală a actorului Ion Caramitru, totodată amfitrion și interpret. Actori îndrăgiți ai Teatrului Național şi muzicieni de marcă îşi vor pune semnătura, vizibilă şi atât de personală, pe repertoriul unei seri ce va încălzi inimile dumneavoastră, animată de ritmurile amețitoare ale unui mare virtuoz al acordeonului, Emy Drăgoi, muzicianul supranumit în Franţa… Regele jazzului la acordeon. În rostirea lui Ion Caramitru versul Anei Blandiana, al lui Arghezi şi cel al lui Nichita Stănescu vă vor fi mai aproape ca oricând. Aylin Cadîr, Medeea Marinescu, Tania Popa, Anca Sigartău vă vor purta pe meridiane sonore, într-un periplu muzical alert, trecând, cu o fluenţă fantastică, de la repertoriul popular la şansonetă, de la romanţă şi cântece ruseşti la jazz. Acompaniamentul este asigurat de Emy Drăgoi & 3D Pro'ect, Jazz Hot Club România, precum şi de un percuţionist de mare clasă, Lucian Maxim. Trei dintre cei mai tineri actori ai trupei Naţionalului bucureştean, Emilian Mârnea, Petre Ancuța și Florin Călbăjos vin să vă surprindă cu cel mai scurt, vesel şi ritmat concert, iar Eduard Adam cu momentul lui de step. Violoncelistul Adrian Naidin va măsura, pe portativ, … cât de lungă-i calea până la Rai. Turneul este susţinut de Ministerul Culturii şi Identităţii Naţionale din România, de Institutul Cultural Român şi de Tarom.

Citește mai mult >
Articole Curente
Browser-ul dumneavoastra nu este de actualitate

Va rugam sa faceti update la unul dintre browserele de mai jos pentru a vizualiza site-ul TNB

Va multumi pentru intelegere! Google ChromeVersiunea 7+ FirefoxVersiunea 4+ Internet ExplorerVersiunea 8+ OperaVersiunea 4+ SafariVersiunea 5+