Meniu

Solicitare informații de interes public

Legislație:

Legea 544/2001

Hotărârea nr. 123 din 7 februarie 2022 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001  

Norme metodologice de aplicare a Legii 544/2001

Hotarârea nr. 830/27 iunie 2022, pentru modificarea și completarea Normelor Metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001

Ordinul Ministrului Culturii nr. 2793 / 27.03.2023

Raport de evaluare a implementării Legii nr. 544/2001 în anul 2023

Raport de evaluare a implementării Legii nr. 544/2001 în anul 2022

Raport de evaluare a implementării Legii nr. 544/2001 în anul 2021

Raport de evaluare a implementării Legii nr. 544/2001 în anul 2020

Raport de evaluare a implementării Legii nr. 544/2001 în anul 2019

Formular solicitare în baza legii 544/2001

 

Persoana responsabilă în cadrul Teatrului Național București pentru furnizarea informațiilor de interes public este:
Anca Constantin van der Zee| Șef Serviciu | Serviciul Marketing și Relații Publice
Tel.: +40 21 313 9175
E-mail: anca.constantin@tnb.ro
Adresa: Bulevardul Nicolae Bălcescu 2, București 030167

Pentru solicitarea informațiilor de interes public în baza Legii 544/2001 puteți, de asemenea, să completați urmatorul formular:
Formular – tip pentru solicitarea de informații publice timp de completare: 10 minute.

Solicitarea informațiilor de interes public se poate realiza verbal sau în scris, electronic sau pe suport de hârtie, utilizând datele de contact specificate mai sus.
Teatrul Național București publică din oficiu o serie de informații de interes public relevante pentru tipul său de activitate, pe website-ul www.tnb.ro. Vă invităm să le consultați.
Pentru ceea ce nu este disponibil online, vă rugăm să ne contactați. 

Modalitatea de contestare a deciziei și formulare aferente pentru reclamație administrativă (refuz și întârziere răspuns)

Legislația în vigoare privind asigurarea accesului la informațiile de interes public reglementează modalitățile de contestare a deciziei autorității sau a instituției publice în situația în care persoana se consideră vătămată în privința dreptului de acces la informațiile de interes public solicitate.

Redăm mai jos prevederile respective din H.G. nr. 123/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public:

Articolul 32

În cazul în care o persoana consideră că dreptul privind accesul la informațiile de interes public a fost încălcat, aceasta se poate adresa cu reclamație administrativă conducătorului autorității sau instituției publice căreia i-a fost solicitată informația.

Articolul 33

Persoana care se consideră vătămată în drepturile sale poate depune reclamația administrativă prevăzută la art. 32 în termen de 30 de zile de la luarea la cunoștința a refuzului explicit sau tacit al angajaților din cadrul autorității sau instituției publice pentru aplicarea prevederilor Legii nr. 544/2001 și ale prezentelor norme metodologice.

Articolul 34

(1) Răspunsul motivat la reclamația administrativă se transmite persoanei care a formulat-o în termen de 15 zile de la data înregistrării, indiferent dacă soluția este favorabilă sau nefavorabilă.

(2) În cazul în care reclamația se dovedește întemeiată, răspunsul va conține informațiile de interes public solicitate inițial și, de asemenea, după caz, va menționa măsurile dispuse, respectiv sesizarea comisiei de disciplină, în cazul funcționarului public, în condițiile legii.

****

Articolul 36

(1) În condițiile art. 22 alin. (1) din Legea nr. 544/2001, cu modificările și completările ulterioare, persoana care se consideră vătămată în drepturile sale prevăzute de Legea nr. 544/2001, cu modificările și completările ulterioare, poate face plângere la secția de contencios administrativ a tribunalului.

(2) Scutirea de taxa de timbru, prevăzută la art. 22 alin. (5) din Legea nr. 544/2001, cu modificările și completările ulterioare, pentru plângerea la tribunal și recursul la curtea de apel nu include și scutirea de la plata serviciilor de copiere a informațiilor de interes public solicitate.

Model – Reclamație administrativă pentru primirea unui răspuns negativ

Model – Reclamație administrativă pentru depășirea termenului legal

 

Browser-ul dumneavoastra nu este de actualitate

Va rugam sa faceti update la unul dintre browserele de mai jos pentru a vizualiza site-ul TNB

Va multumi pentru intelegere! Google ChromeVersiunea 7+ FirefoxVersiunea 4+ Internet ExplorerVersiunea 8+ OperaVersiunea 4+ SafariVersiunea 5+
Sunt de acord

Acest site foloseşte cookies. Navigând în continuare vă exprimaţi acordul asupra folosirii cookie-urilor. Detalii

TNB I. L. Caragiale Logo