Achiziții publice
Achiziția de servicii de monitorizare a sistemelor de alarmă
Invitație de participarepentru achiziţia de servicii de monitorizare a sistemelor de alarmă aferente clădirilor aflate în administrarea Teatrului Naţional „I.L. Caragiale” din Bucureşti (birouri şi anexe, săli spectacole şi anexe, ateliere, depozite, etc.).
Autoritatea contractantă:
Nume, adresă și persoană de contact
Denumire oficială: Teatrul Național „I.L. Caragiale”
Adresa: Bdul Nicolae Bălcescu nr. 2, sector 1, Bucureşti, cod poştal 010051, România
E-mail: achizitii@tnb.ro / tnbinvest@gmail.com, telefon 021. 313.94.37/200, 199, fax 021. 313.83.30
Persoană de contact: ing. Ioan Alemnăriței
Procedura aplicată: „negociere directă” în conformitate cu procedura proprie pentru achiziția de servicii prevăzute în anexa nr. 2 la Legea nr. 98/2016, cu respectarea principiilor prevăzute la art. 2 alin. (2) din același act normativ
Tip acord cadru: Servicii
Denumire acord cadru: Servicii de monitorizare a sistemelor de alarmă
Cod CPV: 79711000-1
Sursa de finanțare: bugetul de stat
Valoarea estimată fără TVA: 976.676,80 lei fără TVA, corespunzătoare estimărilor cantităților maxime care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord cadru.
Descriere contract: Prestarea serviciilor de monitorizare a sistemelor de alarmă pentru terenul și clădirile aflate în administrarea Teatrului Naţional „I.L. Caragiale” Bucureşti (incintă birouri și anexe, săli spectacole și anexe, parcare etc.), în conformitate cu cerințele caietului de sarcini din cadrul documentației de atribuire.
Condiții contract: Se va încheia un acord-cadru pe 18 luni, cu un singur operator economic. În baza acordului-cadru se vor încheia contracte subsecvente de 2 luni pentru prestarea serviciilor de monitorizare.
Condiții participare: În vederea participării la procedură, în contextul riscului de răspândire a Covid-19, pentru protejarea tuturor persoanelor implicate în procedură, ofertanții vor transmite oferta prin poșta electronică, etapizat, la adresele de e-mail: achizitii@tnb.ro sau tnbinvest@gmail.com, până la termenele comunicate de autoritatea contractantă. Ofertanții vor transmite oferta și documentele însoțitoare în conformitate cu prevederile documentației de atribuire, sub formă de fișier, arhivat și parolat, în format "rar". Documentele de calificare vor fi transmise împreună cu solicitarea de participare în Etapa întâi a procedurii până la data de 12.08.2022, ora 12:00. Parola aferentă atașamentului se va transmite până la data de 12.08.2022, în intervalul orar 12:00 - 13:00. Oferta se va depune pentru cantitatea maximă a acordului cadru.
Criterii adjudecare: Prețul cel mai mic, în conformitate cu cele precizate în documentația de atribuire.
Termen limită primire documente Etapa întâi: 12.08.2022, ora 12:00
Perioada de valabilitatea a ofertei: 90 de zile
Informații suplimentare: Corespondența se va purta prin intermediul poștei electronice, la adresele de email achizitii@tnb.ro sau tnbinvest@gmail.com. Solicitările de clarificări sunt primite cel mai târziu cu 3 zile lucrătoare înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea documentelor din Etapa întâi a procedurii. Documentele, transmise prin intermediul e-mail-ului, trebuie să aibă dimensiunea maximă de 10MB.
Șef serviciu achiziții publice, investiții, Ing. Ioan Alemnăriței
Descarcă documente:
Documentația de atribuire 2022-2024
Formulare Monitorizare 2022-2024
Acord cadru servicii monitorizare 2022-2024
Contract subsecvent de servicii monitorizare 2022-2024