Știri
TNB în rândul consumatorilor de teatru

Un studiu de marketing cu două componente de analiză, realizat de Teatrul Național I.L. Caragiale în perioada 13 mai – 30 octombrie 2019, arată faptul că instituția situată la Km 0 al Bucureștiului se află pe primul loc în topul preferințelor publicului rezident în capitală și nu numai.
Prima componentă a studiului comandat de TNB se bazează pe analiza publicului care a mers cel puțin o dată la TNB în ultimul an, intervievat, parțial, prin intermediul unei platforme performante on-line, prietenoasă și ușor de completat, programată de compania Novel Research și afișată pe website-ul www.tnb.ro (eșantion de 601 respondenți, din care 243 au completat chestionarul on-line). A doua componentă a studiului a fost realizată pe baza analizei răspunsurilor unui eșantion de 800 respondenți-public general, cu vârste între 18-64 ani, rezident în Municipiul București.
Vizionează aici un interviu cu sociologul Ionela Sufaru de la Novel Research
Accesează mai jos rezultatele complete ale studiului: